Rendering również jest zastosowaniem silnie uzależnionym od instrukcji zmiennioprzecinkowych procesora, toteż zarówno Cinebench R11.5 jak i R15 nie dają się uruchomić na Celeronie 1200. Brak mu obsługi instrukcji SSE2. Pozostaje więc Cinebench R10.
Mimo pracy na starszych rozszerzeniach Celeron 220 osiąga wydajność wyższą o 46%.
Przekłada się to na skrócenie czasu renderowania sceny o ponad pięć minut.
Povray 3.62 używa innej techniki generowania obrazu opartej na śledzeniu promieni i ich odbić od różnych powierzchni. Daje to potencjalnie bardziej realistyczne efekty, ale jest bardziej kosztowne obliczeniowo od klasycznych technik. Stad znikoma popularność raytracingu w domowych zastosowaniach.
89% wzrostu wydajności robi wrażenie, ale pamiętać należy, że jest to wciąż wydajność liczona w pikselach na sekundę.
Czas niezbędny do wygenerowanie obrazu skrócił się niemal o połowę. Nadal trwa jednak ponad 30 minut.
Średni wzrost wydajności w tych dwóch testach wyniósł 67%. Pamiętać przy tym należy, że nowoczesne narzędzia do renderingu na starszym procesorze nie umożliwiają pracy wcale.
Testy syntetyczne - matematyka << >> Testy syntetyczne - wydajność pamięci