Dual channel - krótkie wprowadzenie - Testy graficzne - 3DMark

Testy graficzne - 3DMark

123456789

Na początek stary, ale uniwersalny 3DMark 2003.

Przewaga rozwiązania dwukanałowego wynosi 48%!

Jak widać stare gry nie powinny stanowić wyzwania dla obu testowanych konfiguracji, ale różnica wydajności jest ogromna.

3DMark 2006 jest znacznie bardziej wymagający, zarówno względem CPU jak i GPU.

Różnica nieco się zaciera, ale 35% nadal robi wrażenie.

Tym razem problem z zapewnieniem płynności jest oczywisty, niemniej dual channel zapewnia zauważalną poprawę płynności animacji.

Dual channel - krótkie wprowadzenie << >> Testy graficzne - UNIGINE

123456789

Spis treści:

Dual channel - krótkie wprowadzenie
Testy graficzne - 3DMark
Testy graficzne - UNIGINE
Testy graficzne - Resident Evil
Testy graficzne - Lost Planet 2 i SF IV
Testy graficzne - The Last Remnant i FF XIV
Testy graficzne - World of Tanks
Testy graficzne - STALKER
Podsumowanie


Powrót na stronę główną

Worklog