Dual channel - krótkie wprowadzenie - Testy graficzne - World of Tanks

Testy graficzne - World of Tanks

123456789

Gry World of Tanks chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Test polegał na odtworzeniu pięciu minut dynamicznej bitwy z użyciem programu Fraps.

Ustawienia minimalne wyglądają absolutnie okropnie, ale jak widać da się grać. Przynajmniej w przy użyciu dwóch kości. Różnica między konfiguracjami wynosi 30%, ale w tym przypadku jest to różnica między płynną rozgrywką powyżej 30FPS, a chwilowym spadkiem do wartości 27 klatek na sekundę. Z uwagi na specyfikę rozgrywki nastąpił on w kluczowym momencie to znaczy w sytuacji gdy na ekranie pojawiło się jednocześnie kilku przeciwników.

Testy graficzne - The Last Remnant i FF XIV << >> Testy graficzne - STALKER

123456789

Spis treści:

Dual channel - krótkie wprowadzenie
Testy graficzne - 3DMark
Testy graficzne - UNIGINE
Testy graficzne - Resident Evil
Testy graficzne - Lost Planet 2 i SF IV
Testy graficzne - The Last Remnant i FF XIV
Testy graficzne - World of Tanks
Testy graficzne - STALKER
Podsumowanie


Powrót na stronę główną

Worklog